Horáček jeho duel s prezidentem Milošem Zemanem přirovnal napínavostí a významem k hokeji České republiky proti Rusku na mistrovství světa či olympiádě. „A my proti těm Rusům hrajeme,“ dodal v narážce na proruský kurz současného prezidenta.
Zdroj: https://volby.idnes.cz/drahos-setkani-s-dobrovolniky-lucerna-dhz-/prezidentske-volby-2018.aspx?c=A180122_171657_prezidentske-volby-2018_kop
Symptomatické je i to, že přes tuto jasnou absenci jakýchkoli politických idejí i jakékoli politické minulosti se už 10 dnů po oznámení kandidatury ocitl Jiří Drahoš na špici průzkumů veřejného mínění se 17,5 %.
Klein zdůrazňuje, že v každé době a za všech podmínek je primárním prostředkem k praktické aplikaci této ideologie privatizace veřejné sféry. Což zahrnuje i kulturu dávno soustředěnou hlavně na soukromé, erotiku, a málo přispívající k duchovnímu povznesení, k porozumění světa, ve kterém lidé žijí.
Vědecké studie poukazují na úzký vztah důchodů a sociálních dávek, životního stylu, demografických trendů a ekonomik „pečovatelských států“. Sociální stát měl být vrcholným společenským zřízením. Jak se ale ukazuje, táhne ve skutečnosti Evropu dolů.
Zdroj: https://www.penize.cz/duchody-a-davky/291396-ze-socialnich-davek-se-nejen-chudne-ale-taky-hloupne
Stále si myslím, že má Rusko na našich volbách zájem. Ruské tajné služby mají zájem na tom, aby byl Miloš Zeman znovuzvolen. Nemůžu to dokázat, ale i BIS to připustila ve své výroční zprávě.
Podle zdrojů blízkých BIS k tomu používají i zneužívají své vlivové osoby a agenty. Patří k nim i aktivista Tomáš Pecina, bývalý pracovník BIS Jan Schneider a novinář Jan Rejžek,“ uvedl senátor.
V diskusích také zaznívají variace názoru udávající dojmologické statistiky. Například, že: „90 procent Rusů, které v pražských ulicích, restauracích a nákupních střediscích osobně potkáte a vidíte, jsou hluční, drzí, hulákající primitivové.“
Všimněte si toho, že sám pojem pražská kavárna nemá vlastně politický smysl, je to pojem estetizující a zase depolitizující. Stejně tak je to s kritikou prezidenta Zemana, cílenou třeba na jeho fyzické vlastnosti, či na rysy takzvaných „buranů“ – to jsou ve své podstatě estetické postoje.